El passat 30 de setembre es va donar per finalitzada la remodelació de la Sala Comiat de la residència Casa Asil gràcies a la generositat i compromís de Mémora.
La nova versió de la sala de vetlla ofereix un espai que respecta la intimitat i ofereix un entorn més càlid i confortable, tres aspectes essencials per acompanyar les famílies en el moment difícil del comiat.
Des de la Fundació Casa Asil volem expressar el nostre més sincer agraïment a Mémora per fer possible aquesta transformació tan necessària. És la primera iniciativa d’aquest tipus que ha realitzat l’entitat funerària, un gest que ens permet seguir avançant en la millora dels nostres serveis i, alhora, poder seguir fent xarxa amb entitats properes del nostre territori.









